80g's stories

Sunday, December 24, 2006

80g's non-Christmas stories



Άναψε ένα τσιγάρο για μένα
Στους καπνούς του ασε να ξεχυθεί η τρικυμία των θέλω μου
Βάλτο στα χείλη σου με τον ίδιο τρόπο που θα ακουμπούσες τα δικά μου
Χάιδεψε την καύτρα του στην άκρη του τασακίου με τον ίδιο τρόπο που θα μου χαίδευες τα μαλλιά , το πρόσωπο…
Ξεγύμνωσε τον καπνό του λίγο λίγο …η ζάλη του απλά να σε κάνει να σαστίσεις
Κλείσε τα μάτια σου καλέ μου
Με βλέπεις?…

Πιες ένα ποτό για μένα
Στα παγάκια του δες την προσμονή μου εγκλωβισμένη σε καλούπια
Λιώνει η υπομονή και σώνει ο χρόνος
Άσε το οινόπνευμα να ζεστάνει το κορμί σου
Με τον ίδιο τρόπο που θα σου ψιθύριζα στ’αυτί
Κλείσε τα μάτια σου καλέ μου
Με νιώθεις?…

Δεύτερο πακέτο , τέταρτο ποτό…
Παραπατάς και τη σκέψη μου φτύνεις να φύγει το χτικιό απ’το στόμα
Προσπαθείς να βγάλεις τα σωθικά σου να ηρεμήσεις
Ποτέ δεν υπήρχα λες
Μία διάσταση ίσως…δύο το πολύ …τρεις ποτέ
Στα υπολείμματα της νύχτας που άφησες στο πεζούλι
Σχηματίζονται οι λέξεις που σου χάρισα ένα βράδυ που πονούσες
Τίποτα δε θα φυτρώσει προς το παρόν εδώ


Φτηνός χωρισμός σε έναν λογαριασμό γιορτινής εξόδου
posted by atg at 9:47 PM

7 Comments:

Πως τολμα;!;!;!

12:25 PM  

κι η φωτο- μ'αρέσει!

12:26 PM  

;)

12:26 PM  

τόση επιθυμία και τόση ματαίωση μέσα τόσο λίγες γραμμές... Καλό!

11:39 AM  

eryx-t!!
entaksei me tis foto?

12:30 PM  

Τρόπον τινά, ναι... δηλαδή φαίνονται.
Βασικά ακόμη δεν έχω καταφέρει να ανακτήσω τον έλεγχο του akri.net, αλλά έχω μεταφέρει τις εικόνες στο αντίστοιχο .gr...

10:54 PM  

akri gr diladi?

4:23 PM  

Post a Comment

<< Home