80g's stories

Friday, December 22, 2006

80g's wish stories



κάποιες φορές...εκεί που έχεις χαθεί για τα καλά στις σκέψεις σου ...
αναρωτιέσαι...
αν...
αν όντως υπάρχει χρυσόσκονη αυτές τις μέρες...
αν όντως υπάρχουν ευχές κερματα για το αύριο...
κάθε χρόνο παραμονή Χριστουγέννων ψάχνω το πιο λαμπρο αστέρι στον ουρανό και κάνω μία ευχή ... αν δεν έχει αστέρια εκεί που βρίσκομαι ζωγραφίζω ένα και εύχομαι δυνατά...


αύριο πετάω για το σπίτι με τις μυρωδιές...
τα επόμενα post (νοερά ή όχι) θα έχουν πολύ αλμύρα ...

μια ευχή κέρμα για τον καθένα σας... τουλάχιστον εσάς που γνώρισα περισσότερο και ανταλλάξαμε κάποιες στιγμές

g
για σένα μια κασσετίνα γεμάτη χρώματα για το παρόν


vroxopoie
για σένα μια θάλασσα ...στρώμα ανακούφισης για τις καταιγίδες σου


serenity
θα βρείς την ηρεμία που ψάχνεις...κάπου εδώ θα είναι

Εryx-t
καινούργια βατραχοπέλιδα μια μάσκα και νέες εικόνες ...για σένα

Καsno
more yellow ribbons for you ...

kerasiaaaaaaa
μια και μόνη ευχή μην αλλάξεις...απίστευτος αέρας δροσιάς

poti..poti...i.p.poti
να βρεις το μαγικό σου βιβλίο εκτός αν τελικά το γράψεις εσύ ο ίδιος...καλή νέα αρχή

Πένα ...
αν σου τελειώσει ποτε το μελάνι σφύρα...κερνάω εγώ
η φετινή σου σαμπάνια να είναι όπου και όπως την θές εσύ...


πριν ξαναγυρίσω στα γνωστά θα πω μία μόνο φορά αυτό...

καλώς ή κακώς το ταξίδι συνεχίζεται δε ξέρω αν έχει σημασία ο προορισμός ή το μέσο
και frankly my dear i don't give a damn...
σημασία έχει η συνέχεια του πράγματος...και οι κόμποι στο κορδόνι πριν αυτό σπάσει...


την παραμονή να κάνεις ευχή ...
ποτέ δε ξέρεις...
now back to life
posted by atg at 10:42 PM

5 Comments:

αχ αγαπητή μου atg, δεν θα μπορούσες να πετύχεις καλύτερα τις επιθυμίες μου!
Η αλήθεια είναι βέβαια πως βατραχοπέδιλα έχω ήδη δυο ζευγάρια το ένα εκ των οποίων είναι και πολύ πρώτο. Τώρα αν το δικό σου είναι από ανθρακονήματα τί να κάνω θα αναγκαστώ να αφήσω στην άκρη τα παλιά μου! Και μια καινούρια μάσκα δεν θα ήταν καθόλου κακή προσθήκη στον εξοπλισμό μου.
Μα τις νέες εικόνες θα τις πάρω όλες για μένα και θα τις φυλάξω και μετά θα δω τι θα φτιάξω με αυτές!
Σ' ευχαριστώ πολύ-πολύ-πολύ και σου εύχομαι κι εγώ μουσική μέσα σε φως στο χορό σου. Χρόνια Πολλά! Καλά να πας καλά να ρθείς, στους κόμπους σου να πιεις!

2:08 AM  

merci :) καλό ταξίδι

2:11 AM  

Ευχαριστώ για την "θάλασσα". Σίγουρα θα φανεί χρήσιμη. Με την σειρά μου σου εύχομαι να βρεις όσο το δυνατόν περισσότερα αστέρια.

:-))

υ.γ. http://vroxopoios.blogspot.com/2006/02/blog-post_24.html

6:32 PM  

Και δεν έχω πάνω μου κάτι να σου δώκω.
χμμ!
Βρήκα!
Κλείσε μάτια.
Άκου:
Δεν έχω να σου δώσω τί-πο-τα

Καλά να περάσεις στο νησί.
:)

8:17 PM  

@eryx-t k @vroxopoie

bingoooooooo! ;))

@pena
ta sebi mou

@g
heh to den exw panw mou tipota na sou dwsw me ekane na niwsw sa ta paidakia me ta xartomantila sta kafe.pare kale kurie ;P
alitheia dinontas mou to ti-po-ta simainei oti to apodexesai?
of course not dear

paidia exw ksesunithei to fagito nomizw...i koilia mou koutoulaei panw sto dentro .treme ai -basili ..pio meta tha dw kai tin palioparea tha sas grapsw giautous..almura

9:49 PM  

Post a Comment

<< Home