80g's stories

Wednesday, December 20, 2006

80g's stories

αγγάρεψα τα σύννεφα να στείλουν καμμιά στάλα
τα λάθη μου να σβήσουνε πριν πάρω φόρα γι'άλλα

εκείνα μπόρα έστειλαν
μου κλέψαν τη σιωπή μου
θέλ'η πλημμύρα λάφυρα
κομμάτι'απ'τη ζωή μου

έστειλα κάμποσα μισά
που τότε ένα γίναν
απ'του κορμιού μου τη σοδιά
κρασί θέλαν και πίναν

στράγγιξα τα σύννεφα μη μείνει ούτε στάλα
τα λάθη μου τα ξέπλυνα πάμε λέω γί'άλλα

μα σα στο δρόμο κίνησα
πιο πέρα για να πάω
σάστισα κοκκίνισα
σαν είδα τι κρατάω

δυο στάλες μες τα χέρια μου
καθρέπτες και αστέρια
ήταν τα λάθη μου ευχές
οι πράξεις μου μαχαίρια

έπεσα στο πάτωμα
κυλίστηκα στο δρόμο
τα λάθη πίσω ζήτησα
για μια στιγμούλα μόνο

αντίο να τους πω
τ'ανάθεμα να σβήσω
ένα μικρό ευχαριστώ
πριν την πόρτα κλείσω

...παιχνιδίσματα βροχής και κούρασης μη με παρεξηγήσεις
posted by atg at 12:56 AM

5 Comments:

μπορείς να γράψεις ωραίου στίχους για λαϊκά τραγούδια!
αυτό με μπαγλαμαδάκι νομίζω θα ήταν ομορφότατο!

2:46 AM  

;P les? tin kalimera moy

9:12 AM  

Καλημέρα ως πέρα!

10:53 AM  

βροχές, ε;

2:42 PM  

rainmood rainmaker :)
panta me sastizei i broxi...

3:09 AM  

Post a Comment

<< Home