80g's stories

Thursday, January 25, 2007

80g's paris stories



ξύπνησα και έψαχνα τον ήλιο...θυμήθηκε φαίνεται τελευταία στιγμή να κοιτάξει τι μήνα έχουμε και όταν κατάλαβε τι είχε γίνει ντράπηκε και κρύφτηκε πίσω από τα σύννεφα...
καλοκαιρινό τον έκανα να βγει πάλι πίσω αλλά αυτός κοκκίνιζε και για να μη βασιλευσεί πρωί έμεινε εκεί κρυμμένος...

τηλέφωνο στη δουλειά..."θα αργήσω , θα με κάλυψεις?"
"όσο θες Α. μην έρχεσαι και καθολού εγώ είμαι εδώ..."

και εγω θα είμαι εκεί σε λίγο αλλα σήμερα έχω διάθεση Φθινοπωρινού Παρισιού...θέλω να ντυθώ αναλόγως..να μυρίζω αναλόγως...και δε θέλω να βιαστώ...

σήμερα αν με κάνεις ασπρόμαυρή θα αρχίσω να σου τραγουδάω:

Je ne veux pas travailler
Je ne veux pas déjeuner
Je veux seulement t'oublier
Et puis je fume...
posted by atg at 1:37 PM

2 Comments:

Πέρασα να αφήσω μία καλησπέρα...
Καλησπέρα λοιπόν!

;) ;) ;)

Υ.Γ.Σήμερα απόλαυσα το "φθινωπωρινό" φεγγάρι στο Φιλοπάπου.
Μπορεί να μήν είχα θέα πύργο του Άιφελ,αλλά ήταν υπέροχα μαγευτικά και χαλαρωτικά!

12:07 AM  

kalispera/mera kalo mou
nai i diki mou mera ekselixtike apisteuta magika telika...afou mou ebgale to ladi mexri to mesimeri...mallon telika to fthinopwro mas paei :)

12:16 AM  

Post a Comment

<< Home