80g's stories

Monday, January 22, 2007

οι φίλοι μου όλοι...



χτες το βράδυ με παίρνει τηλέφωνο η Α. έξαλλη.
"16 και 3 γυναίκες κούκοι... "
"Α. τι λες?"
"στον Γ παιδί μου που πήγαμε , 8 ζευγάρια το καταλαβαίνεις?"
θυμήθηκα που προχτές είχα πάει στη Ε. για τη γιορτή της και ήταν πάλι ζευγαρομάζωξη μόνο που υπήρχαν και τα μικρά θαύματα του ζευγαρώματος..οικογενειακή φάση με όλους να λένε για τα παιδιά τους και γω να διαβάζω παραμύθια με τη νεαρότερη της παρέας ενώ το έτερο ζευγάρι άνευ βέρας χάζευε tv μη τους πάρει η μπάλα...
"θυμάσαι που σου έλεγα ότι θα πάω να μάθω tango?"
"εσύ και τα τρελλά σου , λες και δεν έχεις τι να κάνεις"
"άκου ρε , μιλούσα με την Ο. και μου είπε ότι σε μία σχολή χορού δέχονται μόνο ζευγάρια για εκμάθηση tango για να μη γίνονται μπερδέματα λόγω του αισθησιασμού του πράγματος..τώρα και πόρτα ... πείτε μου την συναισθηματική σας κατάσταση να σας πω αν μπορείτε"

η όλη συνομιλία κατέληξε σε τρελλά γέλια και διαπιστώσεις με άδειο το κρεββάτι δίπλα αλλά με ένα ακουστικό που γαργάριζε και πετούσε ατάκες πολυβόλου...όταν τελείωσε πιά το παραλήρημα και κοίταξα γύρω μου ήμουν τόσο ήρεμη...αγκάλιασα το μαξιλάρι , χάιδεψα την cookie και απλώθηκα στο ημίδιπλο....

κάποιες φορές είσαι μόνος και το χρειάζεσαι...δεν είναι κακό...και αν κάποιοι σε ζορίζουν δε το κάνουν από hobby ...άλλοι νοιάζονται για σένα , άλλοι σκέφτονται διαφορετικά , άλλοι δε σκέφτονται καθόλου , όλα μέσα στο λουνα παρκ που παίζουμε είναι ...

σμάκια
posted by atg at 10:57 AM

0 Comments:

Post a Comment

<< Home