80g's stories

Tuesday, December 05, 2006

80g's straight stories



Κάνω παιδικές σκέψεις για να ξαποστάσω τις μέρες μου...
εκβιάζω τις στιγμές μου με μαγικά κόλπα του κώλου που μόνη μου επινόησα με κίνδυνο να με θεωρήσεις παράλογη..
Ίσως και να έχεις δίκιο...
Κανείς ποτέ δε μας λέει ποιός είναι ο σωστός τρόπος αντιμετώπισης...μας πέταξαν σε ένα παγοδρόμιο και μας άφησαν να σκαλίζουμε τον πάγο με τα βήματα μας...χαράζουμε συνεχώς νέες πορείες...
γλυστράμε πάνω στον πάγο μέχρι τη στιγμή που θα λυώσει και θα βουλιάξουμε αδιαμαρτύρητα...
χα! παράλογη γιατί θα ήθελα ο πάγος μου που και που να είναι πιο χρωματιστός...
Θεωρείς ότι δεν έχω ζήσει και πολλά και πνίγομαι στα λίγα...
πνίγομαι στα ρηχά γιατί έχω μάθει να κολυμπάω χωρίς την υποψία βυθού...η θέα του με τρομάζει...
Θεωρείς ότι χαμογελάω γιατί όλα παν καλά...ειρωνεύομαι αυτά που έρχονται με διαθέσεις απειλής..
θεωρείς ότι πετάω στα σύννεφα...αφορίστηκα από τη γη όταν ήμουν μικρή...
Με θεωρείς γλυκιά...γλυκόπικρη η σκέψη μου
Με θεωρείς όμορφη...άσχημοι οι εφιάλτες μου

αν σε φέρνω σε δύσκολη θέση σταμάτα να ασχολήσε μαζί μου...
δε με νοιάζουν οι θεωρίες σου...(ψέμματα λέω...κάτι με τραβά)
έλα βοήθησε με τώρα να ταχτοποιήσω τα σύννεφα δε βλέπεις?
άνω κάτω ο ουρανός
posted by atg at 10:57 AM

9 Comments:

Οι δυο τελευταίες γραμμές είναι ένα υπέροχο υπέροχο ποίημα!
Το υπόλοιπο μου φαίνεται ακροβατεί ανάμεσα σε όμορφες εικόνες και ... κάτι σαν γκρίνια :)
Για τις θεωρίες, μια και ειδικεύομαι κι εγώ, δεν μπορώ παρά να σχολιάσω ότι οι θεωρίες (σε θεωρητικό επίπεδο πάντα) είναι άχρηστες, όπως ακριβώς και το παιχνίδι. Επικίνδυνες οπως και αυτό. Κουραστικές ή συναρπαστικές όπως και αυτό.

Κι αυτή η εικόνα με το παγοδρόμιο είναι πολύ όμορφη. Στο μυαλό μου διαλέγεται υπέροχα με το στίχο που λέει για το "σεσημασμένο δέρας". Ο χρωματιστός πάγος μμμ... λίγο σαν έξωθεν βοήθεια μου ακούγεται... ίσως να ήταν ευκολότερα τα πράγματα αλλά τα σχέδια δε θα ήταν ομορφότερα, όχι, θα είχαν κάτι το ετοιματζίδικο ίσως.

11:53 AM  

gkrinia??agapite i gkrinia itan kapote mia apo tis eidikotites mou alla oxi pleon ..eutuxws kai gia mena kai gia tous allous :)
enas pagos xrwmatistos se kapoia simeia...gia fantasou ligo...i poreia sou tha fainetai kalutera..to mati tha paixnidizei stis apoxrwseis...etoimatzidika sxedia?mono an patiseis panw se sxedia allwn:)
tin kalispera mou ...

12:48 PM  

παντως τωρα που το ξαναδιαβάζω έχεις δικιο..είναι λίγο ό,τιναναι :)
oh well

1:11 PM  

Εγώ κρατώ τον πρώτο στίχο.
Καλησπέρα

1:17 PM  

kalispera kerasia moy entaksei me to mustirio? :)

1:27 PM  

M'αρέσεις όταν φορτώνεις και γίνεσαι νευρικό κι αγανακτείς και θυμώνεις (όχι, μην ξαναγκρινιάξεις) και τινάζεις από πάνω σου πράγματα..

Ξανά...

Ζωντάνια - νεύρο! Να περπατάς και να σου κλείνει κάποιος το δρόμο και να του λες παραμέρισε καλέ μου - δεν έχω χρόνο να χάσω με αστειότητες.

Φορα τα λουστρίνια και λυστραει
(Λάθος αυτό πάει στο απο κάτω ποστ :Ρ)

2:02 PM  

πολυ ωραίο και ποιητικό κέιμενο...αλλα και με μια κραυγή απόγνωσης , σώστα? , που την βρίσκω τοσο μα τοσο επικαιρη.

4:03 PM  

Ειχα άγχος αλλά τώρα τό' χω.
Απλούστατον!
:))

4:32 PM  

@g
auti de foraei loustrinia otan einai moni tis xoreuei me gumno to podi panta

oson afora ton dromo eixa mia idea pigainontas gia ti douleia to mesimeri ... an bgei tha deiksei :)

@paranoic
baria katigoria i apognwsi...lew na tin apofugw gia ligo ...
not guilty your honor :P
s'euxaristw gia ta kala sou logia :)

@kerasia
eimai sigouri oti to'xes apo tin arxi :))

9:09 PM  

Post a Comment

<< Home