80g's stories

Tuesday, December 12, 2006

80g's stories

Δε μπορώ να απολογηθώ γιαυτό που είμαι ...μπορώ να απολογηθώ μόνο γιαυτό που θα ήθελα να είμαι και δεν έχω καταφέρει ακόμα...
Ο κόσμος σου το παν και εγώ η ζωή σου...
η πράξη σου ... τα λόγια σου...αντιστοιχίες
στραυρόλεξο που αρνούμαι να λύσω μα εσύ με βάζεις να αιωρούμαι σε ένα κάθετο πρέπει...
6 γράμματα όλες σου οι συμβουλές ...κάθετες οι αποψεις σου ...λοξές οι πράξεις μου...
λυπάμαι δεν ακολουθώ την πορεία...
απογοήτευση...πάλι...
τι θα γίνει αυτό το παιδί...
την αλήθεια?
κατα βάθος αυτό το παιδί σε μεγάλωσε...σε κράτησε όταν λύγισες και ακόμα κρατεί...
εσύ απλά αγάπησε το ... αληθινά..χωρίς όρους...αν μπορείς...δεν τολμάς...
ο κόσμος βλέπεις...
το ξέρω...δε σε κρίνω...έτσι πρέπει
posted by atg at 12:00 AM

5 Comments:

mother do you think you 'll drop the bomp..

12:03 AM  

she'd like this song!

1:02 AM  

:) . . .Mommas gonna make all of your nightmares come true.
Mommas gonna put all of her fears into you.
Mommas gonna keep you right here under her wing.
She wont let you fly, but she might let you sing.
Mommas gonna keep baby cozy and warm.
Oooo babe.
Oooo babe.
Ooo babe, of course mommas gonna help build a wall.

mommas se kathe morfh...

1:07 AM  

κάποτε, παλιά, πολύ παλιά, ήμουν obsessed με αυτό το κομμάτι αλλά και με όλο το άλμπουμ...
απύθμενο κεφάλαιο οι διαταραχές της μαμαδοσύνης...

11:13 AM  

...oh nai...
...oh well...
whatever

11:19 AM  

Post a Comment

<< Home