80g's stories

Thursday, February 01, 2007

by the sea... (suede)



μαξιλάρι οι λέξεις μου ,
ξαποσταίνουν τα λεπτά που γύμναζαν της μέρας τη σιωπή

θεά η άκαρδη απλώνει το κορμί της στις γραμμές

μια στάλα γέλιο παραπάνω...
λυγίζει το φύλλο και στάζει νερό
εσύ να ξεδιψάς κ' εγώ να λούζω τα μαλλιά μου...

εικόνες ασπρόμαυρες με μουσική υπόκρουση βλεφάρων κλειστών...

ζαλίζει ο χορός μόνο σαν οι σβούρες επαναλαμβάνονται γύρω από τον ίδιο...

και σήμερα σε σκέφτηκα χωρίς να το θέλω...

σε έσπρωχνα μα έκατσες δίπλα μου στο λεωφορείο...

στα κλαδιά κρέμονταν φράσεις σου...

και οι γκριμάτσες των περαστικών ιστορίες να σου διηγούμαι...

δεν έπρεπε να έρθεις σήμερα εδώ...
όχι πριν ταχτοποιήσω...
ανάστατο το μυαλό μου ...
πρώτη φορά και το αντίκρυσες έτσι..

τα χάλασες όλα...
και αφού δε φεύγεις...
σε κάνω post να χαθείς...
posted by atg at 10:05 PM

4 Comments:

Χάθηκε;

2:00 PM  

όμορφη!

4:28 PM  

Αστο να παει στην ευχη

6:29 PM  

@vroxopoie
exei bgalei ta pasalakia kai etoimazetai na kataskinwsei alla apofasisa ... de tha tou dwsw simasia

@eryx-t
taraxwdis...

@kaire
to afinw...(?)

9:06 PM  

Post a Comment

<< Home