80g's stories

Wednesday, January 31, 2007

τρία και πενήντα

το στομάχι αγκαλιασμένο με τον οισοφάγο σε στιγμή ερωτικής σύγχυσης λίγο πριν το στόμα μου...
μα του είπα ότι βιάζομαι?κάτσε βρε άνθρωπε μη παίρνεις έτσι τις στροφές...
φρενάρισμα αποτόμο..λες να είναι κάτι σα τον Mel στο "αυτο που θέλουν οι γυναίκες" και να ακούει τη σκέψη μου?άντε τώρα να βρείς να κρατηθείς σε ένα αυτοκίνητο σαν και αυτό...κλείνω τα μάτια και φαντασιώνομαι το σφυρί στο λούνα-παρκ..έχω χρόνια να πάω αλλά αυτό είναι ..είμαι εκεί..δίπλα ο Κ. να μου χαμογελάει και εγώ να το παίζω ψύχραιμη...απότομο φρενάρισμα και πάλι ... ο Κ. με κοιτάει απορημένος και χάνεται...αυτό ήταν ως εδώ κύριος από τη μια μου κάνεις το στομάχι κομφετί και από την άλλη με κατεβάζεις από το σφυρί πριν καν τελειώσω τη βόλτα μου...ανοίγω τα μάτια μου έτοιμη να βάλω τις φωνές ή να κάνω εμετό ή και τα δύο και έτσι όπως χαράζει το βλέμμα...
ένα φεγγάρι με κοιτάει..ξεκλέβει λίγο χρόνο από το απόγευμα να τα πει με τον ήλιο στην αλλαγή της βάρδιας...και πιο κει...μια μαύρη κορδέλα κυμάτιζει σε ρυθμό απαλού αέρα...σε 2 δευτερόλεπτα η κορδέλα γίνεται κάπα κοπελιάς που τρέχει να κρυφτεί από τον κακό το μάγο...τρέχα τώρα να προλάβουμε να δούμε θα γλυτώσει?
"εδώ όπου μπορείτε"
"3 και πενήντα κοπέλιά"¨
λες τόσα να ήταν τα πουλιά που κρατούσαν την κάπα??
posted by atg at 6:32 PM

0 Comments:

Post a Comment

<< Home