80g's stories

Monday, January 08, 2007

80g's wellcome home stories



μπότες , μποτάκια , αθλητικά , επίσημα ,
φούστες , παντελόνια , τσάντες , σακίδια , laptop, κινητά , hands free , ταχί , αυτοκίνητα , τρέχα να προλάβεις , μη σταματας με πορτοκαλί , τι κορνάρεις ρε καραγκιόζη , πρόσεχε τη γιαγια που σηκώνει το μπαστούνι , όχι πάλι έργα ...λάθος στενό ... πάρε ένα φυλλάδιο για τη σωτηρία του κόσμου , έλα στην διαδήλωση αύριο ,κοπελιά το ονοματάκι σου , καλέ μη με σπρώχνεις που βρίσκεσαι , πάμε για καφέ , δεν προλαβαίνω , έχω μάθημα , έχω δουλειά , έχω νεύρα ,έχω κέφια , είμαι παντρεμένη αλλά τα έχω με τον γκόμενο της κόρης μου , έχω παχύνει , έκανα καράφλα , τον θέλω , την θέλω , τελειώσαμε , έχω 5 παιδιά και ήλιο αλλά δεν έχω μοίρα , να σου πω τη μοίρα σου , θα προλάβω , θα αντέξω , δεν αντέχω , δεν προλαβαίνω , ένα τσιγάρο , έπλυνα τα δοντια μου πριν φύγω απο το σπίτι?

Βρε καλώς τα παιδιάαααααααααααα...
posted by atg at 9:36 PM

4 Comments:

Έχω να θέσω σοβαρό ερώτημα:

Μήπως είστε ερωτευμένη δεσποινις;

10:40 PM  

les gia to laptop pou to ekana labtop e?
molis to eida ;)

10:47 PM  

Λέω για το στροβίλισμα...

11:11 PM  

sboures kai mpalonia kai neraides ...this my world alla ton krubw(ti na sou pw polu kala)..wstoso kapoios tha to onomaze eukola paralirima kai agxos...entupwsi mou kanei...

filtate stranGer sunithws eklambanoume keimena kai eikones analoga me tin katastasi mas... ;P (piase to mpalaki)

an etsi fainetai ti na pw...de blepw giati de thelw na dw...
akousa straits twra kai fusikse zestasia..tragoudaei gia mena o tupos nomizw

11:25 PM  

Post a Comment

<< Home