80g's stories

Thursday, January 11, 2007

80g's sick stories

"γιατρέ μου δεν είμαι καλά..έχω κατάθλιψη τελευταία.."
"χμμμ...για να δω...ναι ναι εδώ αναφέρει την περίπτωσή σας..λοιπόν αγαπητέ...μου επιτρέπεις να σου μιλάω στον ενικό έτσι?"
"φυσικά"

"ζωγράφισε μια θάλασσα και σπρώξε τα καράβια προς τα κει που μοιάζει άκρη τραπεζιού..το ένα έτοιμο να πέσει , το άλλο σταθερό , το τρίτο άστο, όπως προσγειωθεί στη ζωγραφιά...
διώξε από μέσα τους , όλους τους ναύτες και πασπάλισε το τοπίο με κάτι σαν ομίχλη...
βάλε τώρα στο ένα ευχές , στο άλλο φόβους , στο τρίτο παρελθόν...

αν σου χαμογελάσει μια μικρή , χαμογέλασε πίσω και συ...

βάλε και έναν ήλιο στο τοπίο να σε γαργαλάει με ακτίνες μέχρι να κλείσεις τα μάτια από το γέλιο...

τύλιξε τη σκέψη σε χαρτί και κάπνισε την μέχρι τέλους..."

"μα γιατρέ τι είναι όλες αυτές οι ανοησίες...πληρώνω ξέρεις"

"πληρώνεις για να τα ακούς αντί να πάς μια βόλτα στην παραλία να τα δεις να ηρεμήσει η ψυχούλα σου ανθρωπέ μου..τέτοιοι άνθρωποι είμαστε.. αγοράζουμε εικόνες στατικές γιατί κατα βάθος τα μάτια μας δεν αντέχουν τη ζωή..και ξέρεις και κάτι ακόμα?"

πόρτα...κλείσιμο δυνατό...

"ήμουν σίγουρος..."
posted by atg at 9:53 PM

7 Comments:

Θα μου την τυλίξετε παρακαλώ,γιατί θέλω να την απολάυσω στο σπίτι μου.
Ξέρετε τώρα...
Είναι κάποιες στιγμές,που χαίρομαι τόσο πολύ να χαζεύω εικόνες!!!


Υ.Γ. Και από οτι θυμάμαι...
"be there or be square ;)
take care"

:)

11:34 PM  

Ωραίος ο γιατρός! Γρηγορότερη θεραπεία της κατάθλιψης θα είναι δύσκολο να επιτευχθεί.

11:56 PM  

@nightwhisper
telika tin ekana tin aliteia moy simera ;P

@eryx-t
spoudagmenos o neos...na blepeis , na akous , na aisthanesai...ola me ti simasia pou tous prepei


fili

12:21 AM  

Μήπως είχε καπνίσειο γιατρός τίποτα;

:-))

10:49 AM  

exei mathei na kapnizei tis...maures...skepseis :P
kalimeroudia

11:26 AM  

Δηλώνω ευθαρσώς οτι το κειμενάκι θα ...τοιχοκοληθεί προς παραδειγματισμό και σύνεση,στο... κούτελο οποιοδήποτε κακόκεφου θα μπαίνει στα ...χωρικά μου ύδατα!

(Μισό να βλέπω καλύτερα τον καθρέφτη!
Μήν πιάσω και καμιά τρίχα με το σελοτέιπ και πονάω μετά)

Ενοείτε και το σχόλιο "exei mathei na kapnizei tis...maures...skepseis :P
kalimeroudia"
.
by atg.

Αυτά!

Φιλιά!

Στόπ.

Υ.Γ.Πάω να ψάξω για κούτες σελοτέιπ.

3:12 AM  

giatros kai seis agapite? :PPP

3:57 PM  

Post a Comment

<< Home