80g's stories

Thursday, November 09, 2006

80g's stories - χτύπημα κάτω από τη μέση



εισαγωγή
atg- από μικρή με έχρισαν γλυκιά και αυτό συνεχίζεται εδώ και χρόνια.Τελευταία έρχεται και δεύτερος τίτλος-ιδιότητα της κοπέλας που δείχνει πιο μικρή απ'ό,τι είναι.

χαρακτηριστικό:αφηρημένη και όταν πρόκειται για νέες διαδρομές πάντα χάνομαι

γεγονός της ημέρας:Πήγα κάπου μπερδεμένα για πρώτη φορά και δε χάθηκα

αντίδραση:Τηλέφωνο τρόμου στην κολλητή μου ότι μεγάλωσα

Ημέρα σα σύνολο: Άθλια ..αλλά πραγματικά άθλια

Χτύπημα κάτω από τη μέση :
Bus.Εγώ όρθια ο παππους-δράστης (δίπλα μου) κάθεται.
Στάση.Ο παππούς-δράστης σηκώνεται να κατέβει.. πριν όμως κατέβει, μου ψιθυρίζει
"καθίστε κυρία εγώ κατεβαίνω"
atg-θύμα:νοηρή λιποθυμία

score: Παππούς 1000 points
atg- u loooooooose
posted by atg at 10:02 PM

6 Comments:

=))

Toσο πολυ σου κακοφανηκε;
Ανησυχώ..

2:54 AM  

mou ekane trelli entupwsi i alitheia einai .
Etsi egrapsa ena keimenaki trelloutsiko na to blepw na gelaw :)
anisuxeis?? ma giati

10:05 AM  

!

11:26 AM  

:)

11:46 AM  

Αποκαλώντας τον παππού πάντως νομίζω ότι παίρνεις 100000 πόιντς τουλάχιστον! Ελπίζω να μη σε διαβάζει.

12:22 PM  

xexexe
itan afou :)
kata ta alla ...sumpathestatos

12:24 PM  

Post a Comment

<< Home