80g's stories

Wednesday, October 04, 2006

80g's stories


΄
έχω βαρεθεί τα mail που δείχνουν τέτοιο ενδιαφέρον για τον οργασμό μου και για το πώς θα μεγαλώσω το πέος μου...
κάθεσαι ήσυχα ήσυχα στο γραφείο σου και έρχεται ένα mail και προσγειώνεται με τον βαρύγδουπο τίτλo: "ο καλύτερος οργασμός που είχατε ποτέ"
ήταν κάποιος στην κρεββατοκάμαρά μου χτές?
μετά από λίγο άλλο ένα μπαμ στην οθόνη μου "μεγαλώστε τώρα το πέος σας!"
Τώρα?μα έχω δουλειά!! μισό λεπτό δεν έχω πέος...
και φυσικά που και που μου έρχονται mail υπενθύμισης για ραντεβου με νεαρές καλλονές...
hello o o !!!!
προς τι ο κόπος ρε παιδιά ? spam , bugs , ιοί , κόρες...έχουμε απ'όλα δε θέλουμε άλλα.
έλεος
posted by atg at 12:12 PM

4 Comments:

Το καλύτερο είναι η νέα μοδα με τα ραντεβου των 6 λεπτών (6 min. date). Βλέπεις με 40 ευρώ 20 σχεδόν άτομα σ'ενα μπαρ κι αποφασίζεις. Γιατί η επιστήμη απέδειξε οτι μπορεις να ξέρεις μέσα σε 6 λεπτά αν σ'ενδιαφέρει ερωτικά κάποιος ή οχι... Μετά ακούς ιστορίες του τύπου "μιλούσαμε 6 μήνες στο μεσ- πριν βγούμε" και ξεραίνεσαι..

2:10 PM  

nai tin kserw auti ti moda..eleos...
ti apeginan ekeina ta aspromaura rantebou twn ellinikwn tainiwn sto zaxaroplasteio :P

11:35 PM  

...με παστεσ και προφιτερολ...

4:07 AM  

..kai ta matia na xamilwnoun...
:P

9:32 AM  

Post a Comment

<< Home